piątek, 21 marca 2014

Smerfna wódka / iceówka / nalewka lodowa

Ach wódeczka - sama jest tak okropna że ledwo co przez gardło mi przechodzi, ale jak się odpowiednio ją przygotuje może smakować i to nawet bardzo :D Sama wódki nie kupuję ale wiadomo, czasem ktoś przyniesie i trzeba ją jakoś skonsumować no bo szkoda żeby stało bo jeszcze wyparuje i będziemy po niej płakać ;)  Na ostatnią imprezę zrobiłam smerfną wódkę (lodową wódkę, iceówkę - nazw ma bez liku)  Smakuje wyjątkowo, szczerze mówiąc byłam przekonana że będzie słodka a tymczasem moc alkoholu była wyczuwalna ale w połączeniu z cukierkami lodowymi była taka "świeża"... lekko miętowa no... ciężko opisać, najlepiej po prostu spróbować :)

Ja użyłam
-4 opakowania cukierków lodowych po 90 gram
-szklanki wody
- 0,5l wódki

Najprościej mówiąc, trzeba cukierki rozpuścić w gorącej wodzie, przestudzić a następnie wymieszać z wódeczką.

Wódka czaruje nas kolorem i smakiem :) 

Zapraszam do obejrzenia filmiku w którym pokazuję jak ją przyrządzam KLIK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz