środa, 15 stycznia 2014

Jak podać cake pops na imprezie?

Cake pops - super sprawa, słodki sposób na "pozbycie" się pozostałości po cieście biszkoptowym, można je przyrządzić również z ciastek, przepis już był na moim blogu i znajduje się tu: http://swiatkredki.blogspot.com/2013/12/cake-pops-na-dwa-sposoby.html

Tym razem chciałabym zaproponować ciekawy sposób na podanie lizaków na stole. W internecie znalazłam wszędzie takie same informacje, polecano aby powbijać patyczki w styropian.. Hmmm pomysł może i dobry ale skąd go wziąść? akurat nie miałam go pod ręką, więc musiałam wykombinować coś innego co również spełniałoby swoją rolę wzorowo. Oczywiście znalazłam taką rzecz, mogę pokusić się o stwierdzenie że znalazłam coś o wiele lepszego od kawałka styropianu ;) Konkretniej chodzi o połówkę jabłka. Obłożyłam owoc folią aluminiową i całkiem fajnie się prezentował :) Jabłko jest cięższe od styropianu więc nie jest tak wywrotne. Można jabłko obłożyć jakimś cienkim skrawkiem materiału i będzie się prezentował jeszcze lepiej.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz