czwartek, 11 grudnia 2014

Plany na niedaleką przyszłość

 Dawno się nie odzywałam, wynika to z braku czasu. Mam kilka pomysłów na nowe filmy i pomyślałam sobie że jeżeli o nich napiszę na blogu to będę miała większą motywację do realizacji. Zbliżają się święta więc znów będzie pieczenie pierniczków, jest już taki film - możecie go obejrzeć tu https://www.youtube.com/watch?v=-W7FW5l-xKU  zawsze piekę pierniczki z jednego przepisu - po co zmieniać to co jest dobre ;)

Oprócz pierniczków - zbliżają się urodziny mojej mamy, więc napewno będzie kolejny torcik, mam pewien pomysł, jednak może on jeszcze ulec zmianie więc nie będę zdradzać. Nabrałam też ostatnio ochoty na prawdziwe burgery!! Nie z jakąś sztuczną bułką, tylko z bułą z własnego wypieku, zobaczymy jak to wyjdzie :) już nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz